کد خبر : 794
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۷

خانه های اعیونی در فرشته تهران

خانه های اعیونی در فرشته تهران

یکی از منطقه هایی که در آن تعداد بسیاری سازه ها و خانه های اعیونی در آن قرار دارد منطقه ۱ تهران می باشد، این منطقه که از جمله نواحی بسیار عالی برای زندگی در تهران به شمار می آید در اولین گزینه برای زندگی افرادی مانند سلبریتی ها می باشد، این منطقه از محله

یکی از منطقه هایی که در آن تعداد بسیاری سازه ها و خانه های اعیونی در آن قرار دارد منطقه ۱ تهران می باشد، این منطقه که از جمله نواحی بسیار عالی برای زندگی در تهران به شمار می آید در اولین گزینه برای زندگی افرادی مانند سلبریتی ها می باشد، این منطقه از محله های بسیاری برخوردار است و این موضوع سبب میشود تا محله های فرشته به علت قیمت با یکدیگر در رقابت باشند، این مورد از جمله دلایلی می باشد که در برخی از محله های منطقه ۱ تهران قیمت ها بسیار متفاوت باشد. در ادامه به خانه های سلبریتی ها در منطقه ۱ تهران می پردازیم.

خانه نیکی کریمی

نیکی کریمی

اما یکی دیگر از سلبریتی هایی است که خانه ای لوکس و مدرنی دارد. برای توضیح در ابتدا باید بگویم که اگر تنبل باشید و به پیاده روی عادت نداشته باشید، نمی توانید از در ورودی منزل این بازیگر تا ساختمان آن پیاده بروید. انگار که وارد جنگلی شده اید و در میان آن راه خود را گم کرده اید. این خانه آنقدر بزرگ است که بیشتر شبیه به یک باغ ویلا می ماند. طبق آخرین اطلاعات این خانه در منطقه زعفرانیه تهران بنا شده است و به دلیل طبیعت زیبایی که دارد، آب و هوایی تازه را به شما هدیه می دهد. در این خانه از تمام امکانات رفاعی وجود دارد. در قسمت پشتی آن یک استخری تعبیه شده است که در فصل تابستان بیشتر کارآیی دارد. نیکی در سال ۸۶ در کنار چند تن از دیگر بازیگران به عنوان پولسازترین بازیگر شناخته شد. گفته می شود که او نیز یکی از بازیگرانی است که بالاترین دستمزدها را دریافت می کند. این منطقه از جمله نواحی می باشد که از نظر قیمت ملک در فرشته تهران بسیار متفاوت می باشد، این موضوع از جمله نکاتی می باشد که در خرید ملک در فرشته و زعفرانیه به ان دقت کنید.

خانه نیکی کریمی

رضا گلزار

خانه محمدرضا گلزار

این سلبریتی در حال حاضر بیشتر به کار مجری گری می پردازد. در چند سال اخیر او بیشتر به این سمت گرایش داشته و سعی کرده تا مدتی از دنیای سینما فاصله بگیرد. اما خانه این سلبریتی یک آپارتمان ۱۱۸ متری است که در خیابان گلزار اقدسیه بنا شده است. این بازیگر معروف یکی از شیک ترین بناهای آن منطقه را دارد و دکوراسیون داخلی آن یک معجزه است. نوپردازی خانه او آن را شبیه خانه های فانتزی شیک و خوشکل نشان می دهد. از طراحی و منطقه خانه رضا فهمیده می شود که بسیار پولدار است. چندی پیش شایعاتی مبنی بر درآمد میلیاردی این بازیگر منتشر شده بود که اگر حقیقت داشته باشد او هم سطح بازیکنان فوتبال درآمد دارد.

خانه محمدرضا گلزار

این منطقه نیز از جمله نواحی می باشد که در مقایسه با ملک های فرشته از قیمت های بسیار مناسب تری برخوردار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.