کد خبر : 867
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۲۳

اتاق نشیمن با میز ناهارخوری و نحوه چیدمان آن

شکل اتاق نشیمن با میز ناهارخوری و نحوه چیدمان آنها

شکل اتاق نشیمن با میز ناهارخوری و نحوه چیدمان آنها
میز ناهارخوری و نحوه قرار دادن و چیدمان آن در اتاق های نشیمن یکی از سخت ترین کارهای طراحی داخلی بدون در نظر گرفتن قیمت ها و انواع میز ناهار خوری است، یکی از مهم ترین انواع مبلمانی است که باید در دسترس باشد.

اتاق نشیمن با میز ناهارخوری و نحوه چیدمان آن

میز ناهارخوری و نحوه قرار دادن و چیدمان آن در اتاق های نشیمن یکی از سخت ترین کارهای طراحی داخلی بدون در نظر گرفتن قیمت ها و انواع میز ناهار خوری است، یکی از مهم ترین انواع مبلمانی است که باید در دسترس باشد. در خانه ای با طراحی زیبا و مدرن دلیل سختی چیدمان آن در طراحی داخلی خانه به این دلیل است که باید فضای آپارتمان را به گونه ای چیدمان کنید که متناسب با مبلمان شما باشد و در عین کاربردی بودن زیبایی بصری منزلتان را حفظ کند.

به خصوص اگر محیط و اتاق جداگانه ای برای قرار دادن میز ناهارخوری ندارید و مجبور هستید بخشی از اتاق نشیمن خود را به این امر اختصاص دهید.

اما در ابتدای کار برای به دست آوردن چیدمان صحیح باید به ابعاد و ویژگی های تالار پذیرایی توجه کرد. تزیین تالارهای مستطیل شکل برخی از تالارهای پذیرایی به شکل مستطیل بوده و ابعاد کوچکی دارند، بنابراین برای به دست آوردن بهترین نوع چیدمان در این نوع فضاها، اولین اصل انتخاب و خرید مبلمان اولیه و متناسب با محیط است. یکی از بهترین نمونه های این نوع چیدمان را در این تصویر مشاهده می کنید.همانطور که می بینید در این نوع چیدمان برای اینکه خانه کوچک به نظر نرسد می توانید میز ناهارخوری خود را در قسمت هایکوچکتر هال که مبلمان جا نمی گیرد بچینید. همچنین اگر خانه شما دارای کفپوش پارکت یا سرامیک است، از پهن کردن فرش روی آن خودداری کنید تا محیط کوچکتر از قبل به نظر نرسد.

چیدمان میز ناهار خوری

چیدمان میز ناهارخوری در سالن های کوچک

چیدمان سالن های کوچک برای چیدمان فضاهای کوچکتر مانند عکسی که می بینید می توانید از میزهای گرد استفاده کنید. زیرا در محیط های کوچک این نوع میزها با اشغال فضای کمتر فضای قابل استفاده بیشتری ایجاد می کنند. در این شکل از چیدمان می توانید فضای اتاق نشیمن و مبلمان اتاق غذاخوری را در امتداد میز خود بچینید و با قرار دادن یک کتابخانه کوچک به جداسازی محیط اتاق کمک کنید. همانطور که می دانید رنگ ها نقش مهمی در زیبایی و نحوه دیدن اندازه خانه دارند، بنابراین با انتخاب رنگ های روشن مانند سفید در رنگ آمیزی دیوارهای این محیط، آن را بزرگتر نشان دهید.همچنین اگر می خواهید از آینه برای تزیین این قسمت از خانه استفاده کنید. بهتر است آنها را دقیقا روی دیوار روبروی پنجره نصب کنید تا با انعکاس نور روشن به داخل خانه، جلوه بهتری از هر دو به شما بدهند. از نظر نور و زیبایی بصری چیدمان میز ناهارخوری، سمت راست یا چپ سالن بهترین مکان است برای چیدمان میز ناهارخوری بهتر سمت راست درب ورودی و مبل ها در سمت چپ سالن می باشد.

چجوری میز ناهاخوری بچینیم

در این نوع چیدمان، استفاده از صندلی های رنگ گرم می تواند طراحی منزل شما را کامل کند و جذابیت بیشتری به این محیط ببخشد. همچنین اگر میزهای ناهارخوری مستطیل شکل مدرن همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در دکوراسیون شما گنجانده

شود مشکل کمبود جا را نیز حل می کند. نکته مهم دیگر در استفاده از میزهای عسلی و میزهای دست ساز برای خانه های کوچک میزهای بیضی شکل است که فضای کمتری را اشغال می کنند و به دلیل انحنای سطح این وسایل به راحتی در فضاهای کوچک قابل استفاده هستند.

چیدمان میز ناهارخوری در سالن پذیرایی مربعی

چیدمان سالن پذیرایی مربعی اولین پیشنهاد ما برای استفاده بهینه از فضا برای افراد دارای خانه های مربع شکل، استفاده از مبل دو یا سه نفره در جلوی میز تلویزیون یا شومینه و قرار دادن مبل های تک نفره به صورت متقارن در دو طرف این است. در این نوع چیدمان، استفاده از صندلی های رنگ گرم می تواند طراحی منزل شما را کامل کند و جذابیت بیشتری به این محیط ببخشد. همچنین اگر میزهای ناهارخوری مستطیل شکل مدرن همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در دکوراسیون شما گنجانده شود مشکل کمبود جا را نیز حل می کند.نکته مهم دیگر در استفاده از میزهای عسلی و میزهای دست ساز برای خانه های کوچک میزهای بیضی شکل است که فضای کمتری را اشغال می کنند و به دلیل انحنای سطح این وسایل به راحتی در فضاهای کوچک قابل استفاده هستند. چیدمان سالن پذیرایی مربعی اولین پیشنهاد ما برای استفاده بهینه از فضا برای افراد دارای خانه های مربع شکل، استفاده از مبل دو یا سه نفره در جلوی میز تلویزیون یا شومینه و قرار دادن مبل های تک نفره به صورت متقارن در دو طرف این است. در این نوع چیدمان، استفاده از صندلی های رنگ گرم می تواند طراحی منزل شما را کامل کند و جذابیت بیشتری به این محیط ببخشد. همچنین اگر میزهای ناهارخوری مستطیل شکل مدرن همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در دکوراسیون شما گنجانده شود مشکل کمبود جا را نیز حل می کند. در این شکل از چیدمان با قرار دادن میز ناهارخوری در جهت چیدمان مبل می توان زیبایی زیادی ایجاد کرد و با استفاده از ویلچر فضای خانه را نامحدود کرد و از کوچکترین فضا به نحو مفیدی استفاده کرد.یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای چیدمان سالن های مربع شکل استفاده از مبل های ال شکل در گوشه سالن پذیرایی و صندلی های قابل حمل است که در کنار هم می توانند محیطی ایده آل برای کل فضا ایجاد کنند.

سالن های مربعی شکل

همچنین استفاده از میز ناهارخوری گرد یکی از انتخاب های هوشمندانه برای این نوع سالن است. طرح ها و ایده های خلاقانه برای قرار دادن میز ناهار خوری در اتاق نشیمن طراحی میز ناهارخوری برای کسانی که در خانه های خیلی بزرگ زندگی نمی کنند همیشه یک فرآیند چالش برانگیز بوده است. میزهای ناهارخوری اغلب در آشپزخانه و اتاق نشیمن قرار دارند، زیرا فضای اضافی برای این کار وجود ندارد. با این حال، شرایط زندگی مدرن باعث شده است که اتاق های غذاخوری با اتاق نشیمن یا آشپزخانه در هم تنیده شوند. اکنون ما در حال طراحی فضای نشیمن راحت‌تر، سریع‌تر و روان‌تر هستیم و ناهارخوری‌های داخلی یکی از این فضاهای آرام و کاربردی است. با این حال، گاهی اوقات به سختی میز ناهارخوری را در ابعاد سالن قرار می دهیم و جریان زیبایی را مختل می کنیم. حتی اگر اتاق شما به اندازه کافی بزرگ باشد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که میز ناهارخوری کجا و چگونه باید قرار گیرد، زیرا قسمت نشیمن و میز ناهارخوری دو قسمت کاربردی متفاوت هستند که نباید در هم تنیده شوند. البته این هم مهم است که به طور کلی مانع از دکوراسیون اتاقنشیمن نشوید. در این مقاله نکات و ایده های دکوراسیونی را گردآوری کرده ایم که طراحان داخلی برای الهام گرفتن از آنها استفاده می کنند.

میز ناهارخوری گرد

میز گرد همه چیز را تغییر می دهد اگر می خواهید فضای ناهارخوری زیبا، راحت و بدون درز را در یک فضای کوچک ایجاد کنید، توصیه می کنیم به جای مدل های مستطیلی از میزهای گرد استفاده کنید. میزهای گرد فضای کمتری را نسبت به طرح های گوشه ای اشغال می کنند زیرا قطر بیشتری دارند.

میز را در مقابل دیوار قرار دهید. از یک طرف میز مستطیلی خود پرش کنید و آن را مقابل دیوار قرار دهید. این باعث افزایش فضای خالی بین میز ناهار خوری و قسمت نشیمن می شود که به ارائه بصری کمک می کند. مدل میز کش دار مدل های میز که در هنگام غذا خوردن بزرگ می شوند. و در صورت عدم استفاده تا می شوند، راه حلی بسیار کاربردی به خصوص برای کسانی است که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند. برجسته کردن میز با استالاکتیت ها نورپردازی میز ناهارخوری مهم ترین مؤلفه ایجاد فضایی زیبا و جادار است. نور عمومی در سالن یا روی دیوارها برای میز ناهار خوری کافی نیست.

برای جلوه بی عیب و نقص در اتاق غذاخوری باید از لوسترهای روی میز استفاده کرد. مرزها را با فرش تقسیم کنید یکی از راه‌های جلوگیری از ظاهر نامرتب با ایجاد مرز بین میز ناهارخوری و قسمت نشیمن، استفاده از کف‌پوش ساده‌تر است. در این خانه میز ناهارخوری ونشیمن بدون نیاز به دیوار با دیوارهایی از هم جدا شده اند. دکوراسیون دیوار بهترین راه برای تزیین فضای ناهارخوری استفاده از دیوارها است. در دیوارهای میز ناهارخوری می توانید از میزهایی استفاده کنید که نشان دهنده سبک شما باشد. تزیین آینه های بزرگ یا پارتیشن نیز باعث ایجاد عمق بصری به خصوص در سالن های کوچک می شود.

میز گرد بهترین دکوراسیون

پارتیشن های زیبا

ستفاده از درب های کشویی امروزه درب های کشویی یک پنل کاربردی است که برای جداسازی فضاها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب می توانید در مواقعی که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارید از آن استفاده کنید. نکات پایانی میز و صندلی های بلند و همچنین میزهای گرد کوچک از نظر بصری اتاق شما را بزرگتر می کند. فاصله میز ناهارخوری با مبلمان یا نزدیکترین دیوار باید حدود ۳۵ اینچ باشد تا مشکلی برای حرکت نداشته باشید. برای تعریف فضاهای مجزا می توانید ارتفاع سقف یا کف را در سمت ناهارخوری تغییر دهید. برای فضاهای کوچک می توانید از مبلمان چند منظوره استفاده کنید. با کمی جستجو در اینترنت می توانید تزیینات و طرح های بسیار جذابی پیدا کنید و از آنها الهام بگیرید. توجه: قبلا مطالبی در مورد چیدمان خانه مربعی و چیدمان اتاق نشیمن مستطیلی منتشر کرده ایم. پیشنهاد می کنیم برای چیدمان موفق آن را بخوانید.

در این مقاله سعی کرده ایم تمامی موارد مورد نیاز برای تزئین خانه های پلان باز را با شما به اشتراک بگذاریم. با گشت و گذار در سایت های چیدمان در اینترنت می توانید ایده های زیادی را در این زمینه مشاهده کنید. امیدواریم این ایده ها الهام بخش فضای زندگی شما باشد. همیشه سعی کنید به احساسات درونی خود اعتماد کنید و ترتیبی را که دوست دارید برای خود انجام دهید. کدام یک از این طرح ها را می پسندید؟

دوست دارید از کدام یک از آنها برای طراحی خانه خود استفاده کنید؟ خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

پارتیشن های زیبا

تقسیم‌کننده‌های مدرن و شیک از آنجایی که خانه‌های با پلان باز امروزه بسیار محبوب هستند، مدل‌های تقسیم‌کننده طراحی‌شده برای این مناطق نیز تطبیق پذیری زیادی پیدا کرده‌اند.

می توانید اسپیسرهایی را بیابید که برای هر سبکی مناسب هستند و برای هر اندازه ای با نماهای مختلف مناسب هستند. می توانید با کمک یک تقسیم کننده شیک یک مرز تزئینی بین فضای غذاخوری و اتاق نشیمن بکشید. لطفا توجه داشته باشید که چیدمان روی میز ناهارخوری شما تاثیر زیادی بر ظاهر اتاق نشیمن شما می گذارد. ظرافت هماهنگ با اتاق نشیمن را باید در میز ناهارخوری ادامه داد. پس خوب است هنگام استفاده از میز، برخی از لوازم تزئینی میز ناهارخوری را انتخاب نکنید.

میزهای چوبی

میزهای چوبی اگر می خواهید فضای ناهارخوری طبیعی و نفیس ایجاد کنید، بهتر است به جای میزهای پلاستیکی یا میزهای ناهار خوری پارچه ای دیگر، طرحهای چوبی را جایگزین کنید. میزهای عظیم المان های طراحی بسیار قدرتمندی هستند که می توانند دکوراسیون اتاق نشیمن شما را به طور کامل تغییر دهند. میز نیمکت دار یکی از طرح های بارز ست میز ناهارخوری در سال های اخیر استفاده از نیمکت است. با استفاده از نیمکت به جای صندلی در یکی از قسمت های بلند میزهای مستطیلی می توانید بافتی خلاقانه و مدرن ایجاد کنید.

میزهای چوبی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.