کد خبر : 421
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

قیمت و خرید ورق ژئوممبران از تولیدکننده برتر

قیمت و خرید ورق ژئوممبران از تولیدکننده برتر

متاسفانه در زمان قدیم به علت کافی نبودن دانش مدیریت و هزینه های زیاد، بیشتر استخرهای کشاورزی سنتی توسط آفتاب، از بین میرفته‌اند یا یکی از دلایل هدر رفت آّب، نشتی و خرابی بلوک‌های سیمانی بوده که طبق استاندارد تولید نمی‌شده‌اند اما امروزه با ورقه‌های ژئوممبرانی مخصوص که در ژئو خانجانی تهیه می‌شوند، ما توانایی

متاسفانه در زمان قدیم به علت کافی نبودن دانش مدیریت و هزینه های زیاد، بیشتر استخرهای کشاورزی سنتی توسط آفتاب، از بین میرفته‌اند یا یکی از دلایل هدر رفت آّب، نشتی و خرابی بلوک‌های سیمانی بوده که طبق استاندارد تولید نمی‌شده‌اند اما امروزه با ورقه‌های ژئوممبرانی مخصوص که در ژئو خانجانی تهیه می‌شوند، ما توانایی مدیریت و حتی ذخیره آب کشاورزی تا مدتی طولانی را داریم که این یک نمونه از چندین محصولات پلیمری است.

محصولات ژئوسنتتیک به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند ساخت و ساز برای چندین صنعت کلیدی تبدیل شده‌اند. قیمت و خواص فیزیکی آن در مقایسه با جایگزین‌های سنتی از مزایای عمده آن است. ژئوسنتتیک‌ها از پلیمرهای مختلف ساخته شده توسط انسان، تولید می‌شوند و به همراه خاک یا سنگ برای افزایش پایداری زمین استفاده می‌شوند. محصولات ژئوسنتتیک به چهار نوع طبقه بندی می‌شوند. ژئوممبران‌ها، ژئوتکستایل‌ها، ژئوسل‌ها و ژئوکامپوزیت‌ها که محبوب‌ترین این نوع، ژئوممبران است.

ورق ژئوممبران چیست و در چه مواردی کاربرد دارند؟

ژئوممبران‌ها از مواد ژئوسنتتیک غیرقابل نفوذ متشکل از ورقه‌های پیوسته نازک پلیمری ساخته می‌شوند. این ورقه‌های پلیمری یک مانع نفوذ ناپذیر ایجاد می‌کنند که از نشت آلاینده‌های مضر یا مواد شیمیایی خطرناک به محیط‌های اطراف جلوگیری می‌کند.

همچنین به طور مرتب به عنوان استخر برای نگهداری آب آشامیدنی و نیازهای ذخیره آبیاری برای جلوگیری از نشت آب استفاده می‌شود. ژئوممبران‌ها همراه با سایر محصولات ژئوسنتتیک برای کنترل حرکت سیال و ایجاد مهار در پروژه های مربوط به معدن، تصفیه فاضلاب و ساخت کانال استفاده می‌شوند.

محصولات ژئوممبران

ژئوممبران در پروژه‌های عمرانی، معدنی و زیرساخت‌های حمل و نقل به دلیل توانایی آن در حل طیف وسیعی از مشکلات مهندسی مربوط به تقویت خاک، کنترل فرسایش و مهار استفاده می شوند.

  • ژئوممبران LLDPE
  • ژئوممبران PVC
  • ژئوکامپوزیت
  • ژئوممبرانHDPE
  • ژئوممبران LLDPE

۱. ژئوممبران LLDPE

آسترهای خطی پلی اتیلن با چگالی کم (LLDPE)، ژئوممبران‌های صاف برای مصارف نگهداری زباله طراحی شده‌اند که به انعطاف پذیری و افزایش طول معروف می‌باشند. خواص کششی برتر LLDPE آسترهای ژئوممبران صاف را به راه حلی عالی برای کاربردهایی تبدیل می‌کند که در آن انعطاف پذیری و افزایش طول بیشتر اهمیت دارد.

مزایای آسترهای LLDPE – صاف:

  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم در برابر اشعه UV و مواد شیمیایی
  • مقاوم در برابر اشیاء تیز
  • عملکرد و دوام طولانی

۲. ژئوممبران PVC

فیلم‌های انعطاف پذیر پلی وینیل کلراید که با نام PVC شناخته می‌شود بیش از ۶۰ سال است که برای کاربردهای ژئوممبران استفاده می‌شود. فیلم‌های PVC ترکیبی از PVC سفت و سخت مانند لوله PVCو عوامل نرم کننده هستند. این نرم کننده‌ها PVC را نرم و انعطاف پذیر می‌کنند به طوری که می‌توان آن را ساخت و به عنوان یک ماده آستر در تاسیسات پیچیده قرار داد. PVC یک ماده الاستیک است که می‌تواند به راحتی در ابعاد و اشکال مختلف تولید کرد. PVC نیز ساده‌ترین ماده برای تعمیر با کیت‌های موجود است. فرمولاسیون استاندارد ورق ژئوممبران PVC برای طول عمر و هزینه کم با هم ترکیب می‌شوند. مواد PVC لایفیلد الزامات ASTM D7176 برای ژئوممبران‌های پلی وینیل کلراید (PVC) غیر تقویت شده را برآورده می‌کند که مزایای آن در ادامه توضیح خواهیم داد:

  •  مقاوم در برابر روغن
  • پایداری در برابر اشعه UV
  • مقاومت در برابر دمای پایین
  • تنوع در نوع پلاستیک

۳. ژئوممبران کامپوزیت

لاینر ژئوممبران کامپوزیت، مزایای هر دو ژئوتکستایل و ژئوممبران را در ترکیبات خود دارد. لایه ژئوتکستایل استحکام کششی را افزایش می‌دهد و ژئوممبران‌ها غیر قابل نفوذ، نشت، رطوبت و مقاومت در برابر پارگی و سوراخ شدن را ارائه می دهد. ژئوتکستایل به عنوان یک لایه محافظ ژئوممبران، به طوری که لایه نفوذ ناپذیر را از آسیب محافظت می‌کند. به منظور کاهش اشعه ماوراء بنفش، افزایش خواص ضد پیری، بهتر است از روش تخمگذار استفاده شود که مزایای آن را در موراد زیر توضیح خواهیم داد.

  • هزینه کم
  • افزایش عمر راه سازی
  • استحکام بالا

۴. ژئو ممبران HDPE

لاینر ژئوممبران HDPE محصول ارجح برای پروژه‌های آستر است. لاینر HDPE در برابر بسیاری از حلال‌های مختلف مقاوم است و پرمصرف‌ترین لاینر ژئوممبران در جهان است. اگرچه ژئوممبران HDPE نسبت به LLDPE انعطاف پذیری کمتری دارد اما استحکام بالاتر و با کیفیت‌تری را ارائه می‌دهد و می‌تواند دماهای بالاتری را تحمل کند.

  • جلوگیری از هدر رفت آب
  • مهار مایعات مختلف
  • عایق مقاوم در برابر مایعات
  • جلوگیری از فرسایش‌های طبیعی

تولید کننده برتر ژئوممبران

ما در ژئو خانجانی بهترین محصولات پلیمیری برای صنایع کشاورزی، راه سازی و ایزولاسیون و همچنین خدماتی از جمله استخر کشاورزی، استخر پرورش ماهی، کانال انتقال آب، ایزولاسیون مخازن نفتی و … ارائه می‌دهیم. ما در ادامه نحوه کاربرد و محصولات را خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

۱. استخر کشاورزی

استخر کشاورزی بسته به میزان کشاورزی در فصل تابستان و میزان بارندگی دریافتی در سایر فصول، کمبود منابع آب بحرانی جدی برای کشاورزان خواهد بود، با توجه به افزایش میزان تقاضا برای منابع آب و وجود برخی کمبودها در این فرآیند، روز به روز بر اهمیت حفاظت و مدیریت این منابع افزوده می‌شود.
امروزه استخر کشاورزی بیشتر از مصالح بتن، آسفالت یا قیر استفاده می شود. زیرا هزینه‌های اقتصادی کمتر و طول عمر بیشتری دارند و هزینه ذخیر آب‌های سنتی را به شدت کاهش می‌دهد.

۲. ایزولاسیون مخازن نفتی

ژئوممبران Plastatech OR و ژئوممبران HDPE یکی از پرکاربردترین مواد برای ایزولاسیون‌های نفتی است. هر دو ورق ۱.۵ و ۲ میلی متر ضخامت، مطلوب‌ترین محصولات در صنعت نفت و گاز هستند. این لایه‌ها به دلیل نفوذپذیری کم و مقاومت شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش به عنوان لایه ضروری در برابر نشتی مخزن نفت و آلودگی‌های محیطی بیشتر محسوب می‌شود.

۳. حوضچه تبخیر

حوض تبخیر یک حجم کم عمق از آب است که معمولاً با سطح وسیعی ساخته می‌شود تا تنها به این منظور اجازه دهد که آب از طریق تأثیرات نور خورشید و گرما از بین برود. تعدادی کاربرد متداول برای حوضچه‌های تبخیر وجود دارد که می‌توان به حوضچه‌های تبخیر نمک اشاره نمود، معمولا این فرایند برای به دست آوردن نمک از آب دریا استفاده می‌شود.

۴. کانال انتقال آب

ژئوممبران‌های انعطاف پذیر به طور فزاینده ای در سراسر جهان برای پوشش کانال‌های آبیاری و مخازن به جای سیستم‌های سفالی سنتی یا بتنی استفاده می‌شود. سیستم‌های با پوشش رسی معمولاً فقط میزان نشت آب ارزشمند آبیاری را به داخل آب‌های زیرزمینی کاهش می‌دهند. سیستم‌های بتنی پرهزینه و در معرض ترک خوردن و نشتی هستند. با استفاده از ژئوممبران خانجانی برای لاینر کانال یا مخزن می‎تواند به میزان قابل توجهی از دست دادن آب به دلیل فرسایش خاکریزها و نشت آب را کاهش دهد. این امر به صرفه جویی ارزشمند آب و راندمان آبیاری در کاربردهای کشاورزی و باغبانی کمک می‌کند.

درباره ژئوخانجانی

گروه صنعتی خانجانی با تمرکز بر تمامی محصولات ژئوسینتتیک مانند: ژئوممبران، ژئوتکستایل، ژئوکامپوزیت، ژئوگرید و واتراستاپ، برای تمامی صنایع، طبق استانداردهای جهانی این محصولات را در بازار عرضه می‌کند. همواره گروه صنعتی ژئوخانجانی می‌کوشد که در راستا کیفیت مطلوب، خدمات و محصولات بهتری به مشتریان خود ارائه دهد که مهم‌ترین تکیه گاه این شرکت جلب رضایت مشتری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.