کد خبر : 917
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

پیش بینی قیمت مسکن تا ۲ ماه آینده

بازار مسکن در تهران

سرمایه گذاری ملکی همیشه در ایران مورد توجه قرار داشته که این سرمایه گذاری به ویژه در پایتخت بسیار بیشتر مورد تقاضا قرار گرفته است. با خرید ملک در تهران میتوانید آینده بسیار درخشانی را در زمینه سرمایه گذاری داشته باشید. قیمت مسکن در تهران باتوجه به موقعیت قرار گیری و سال ساخت ملک متغیر میباشد. پیش بینی میشود در آینده شاهد افزایش قیمت در زمینه املاک خواهیم بود؛ به همین جهت بسیاری از افراد سرمایه دار به دنبال خرید ملک هستند؛ البته فعالان بازار ملک، درحال حاضر ترجیح میدهند سرمایه خود را نگهدارند و این ریسک را به جان خریده اند.

اقتصاد ایران و بازار ملک

باتوجه به اوضاع اقتصادی ایران و افزایش تورم در ایران نمیتوان نسبت به کاهش یا افزایش و ثبات هزینه ملک در ایران نظری قطعی داد با این حال در ادامه به بررسی اوضاع املاک در ایران باتوجه به نظریه سهام داران و فعالان بازار ملک پرداخته ایم.
برخی از فعالان این بازار معتقدند، اوضاع تولید مسکن مانند سالهای اخیر ادامه خواهد داشت و هیچ امیدی به کاهش قیمت مسکن نمیباشد.
باید گفت تنها راه کاهش التهاب در بازار مسکن، ورود سرمایه گذاران در این بازار میباشد. با پیش فروش مسکن میتوانیم امیدوار به رونق تولید مسکن باشیم. تشویق سرمایه گذاران در سرمایه گذاری ملکی به عهده دولت بوده و با کنترل سرمایه، سرمایه گذاران میتوانند بازار مسکن را نیز کنترل کنند. در ادامه روند کنترل تولید مسکن میتوانیم نسبت به کنترل تورم نیز قدم های مثبتی داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.