کد خبر : 366
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

دوقلوهای افسانه ای شمال غرب تهران

دوقلوهای افسانه ای شمال غرب تهران | مگه باکلاس تر از این دوتا محله هم داریم؟

از شرایط زندگی در شمال و غرب تهران گفتیم که هر کدام از آنها ویژگی های مثبتی دارند. اما اگر ترکیبی از این دو داشته باشیم چطور؟ به نظر فوق العاده می شود. در ادامه این مقاله از املاک مثلث به بررسی دو تا از محله های محبوب شمال غرب تهران یعنی سعادت آباد و شهرک غرب خواهیم پرداخت.
تهران، این کلانشهر بزرگ و پر رفت و آمد از محله های کوچک و بزرگی تشکیل شده است که از پایین شهر تا بالای آن کشیده شده است. محله هایی که در هر کدام از آنها خیابان ها و کوچه ها مانند مویرگ های در هم پیچیده، زندگی را به شهر تزریق می کند. تهران در بعضی از نقاط خود شاهد رشد و زیبایی بیشتری است که نکته جالب این موضوع محدود نبودن به منطقه خاص جغرافیایی است. به طور مثال همه ما با شمال تهران آشنا هستیم، خیابان های سرسبز، ساختمان های بزرگ و زیبا و البته امکاناتی که خیلی کم پیش می آید نظیر آن را در هر ساختمانی ببینیم؛ باشگاه ورزشی، استخر و لابی جزو ساده ترین امکاناتی هستند که آپارتمان های شمال تهران می توانند داشته باشند. از طرفی هم محله هایی که در غرب تهران و در اطراف دریاچه چیتگر ساخته شده اند، از لحاظ دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری و همچنین کیفیت بهتری آب و هوا وضعیت ایده آلی دارند. برج هایی که در این محدوده ساخته شده اند از لحاظ امکانات دست کمی از آپارتمان های شمال تهران ندارند.

از شرایط زندگی در شمال و غرب تهران گفتیم که هر کدام از آنها ویژگی های مثبتی دارند. اما اگر ترکیبی از این دو داشته باشیم چطور؟ به نظر فوق العاده می شود. در ادامه این مقاله از املاک مثلث به بررسی دو تا از محله های محبوب شمال غرب تهران یعنی سعادت آباد و شهرک غرب خواهیم پرداخت.

خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران

شهرک غرب، نگین آمریکایی تهران

بی شک شهرک غرب محله ای سرآمد نه تنها در غرب تهران بلکه در ایران محسوب می شود. این محله در ابتدا میزبان مسیحیانی بود که در روستای خوردین واقع در جنوب درکه بودند و از رودهای پر آب آن منطقه بهره‌مند می شدند. اما توسعه این منطقه از دهه ۴۰ شروع شد که مهندسین آمریکایی با ساخت خانه های ویلایی زیبا و مستحکم به صورت رسمی محله شهرک غرب را به وجود آوردند. خانه هایی با سقف های شیروانی در خیابان های عریض و کوچه های بن بست که خیلی در تهران با این شرایط مواجه نمی شویم و همین دلیلی است بر استثنایی بودن شهرک غرب.

خرید و فروش آپارتمان در شهرک غرب

حتما شما هم با توصیفاتی که از شهرک غرب شنیده‌اید بسیار علاقه دارید که تجربه زندگی در خانه های ویلایی شهرک غرب را تجربه کنید، اما بزرگترین مانع این رویا قیمت بالای این نوع خانه است. اما یکی از راه های جایگزین برای سکونت در این محله پر طرفدار، خرید آپارتمان در شهرک غرب است که به نسبت خانه های ویلایی قیمت مناسب تری دارند و همچنین امکانات بیشتر و سال ساخت کمتری دارند، البته که هر مورد با دیگری فرق می کند اما در کل واحدهای آپارتمانی به نسبت ویلایی کوچک تر هستند و همین می تواند یکی از دلایل ارزان تر بودن آنها باشد. شما می توانید برای مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در شهرک غرب از وب سایت املاک مثلث دیدن فرمایید.

سعادت آباد، مدرن و معروف

شاید بر خلاف تاریخچه شهرک غرب که از مدت ها قبل سکونت در آنجا وجود داشته، محله سعادت آباد از اواخر دهه ۲۰ شمسی به صورت رسمی میزبان ساکنین جدید خود شد، تا قبل از این زمان این محدوده در تهران عموما بدون سکنه و آبادی بود. به مرور زمان با گسترش کشاورزی در سعادت آباد و رونق کسب و کار ساکنین آن، محله سعادت آباد نیز در مسیر آبادانی گام برداشت و تا به امروز که جزو محله های مدرن و معروف منطقه ۲ تهران است ادامه داشته.

سعادت آباد امروزه نقاط مهمی را در خود جای داده مانند بیمارستان های عرفان و پارسیان، مراکز تجاری و تفریحی اپال و اریکه ایرانیان؛ خیلی از شهروندان تهرانی از مناطق مختلف برای استفاده از این امکانات به سعادت آباد می آیند.

خرید آپارتمان در سعادت آباد تهران

خرید و فروش آپارتمان در سعادت آباد

محله سعادت آباد واقع در منطقه ۲ تهران البته در بخش شمالی آن است! طبیعتا قیمت خانه و آپارتمان در این محله بسیار بالا است و شانه به شانه محله های لاکچری مانند زعفرانیه و نیاوران رقابت می کند. از این رو شما باید برای خرید آپارتمان در سعادت آباد بودجه معقولی را به نسبت میانگین قیمت آپارتمان در سعادت آباد در نظر بگیرید تا گزینه هایی را که به خرید آنها تمایل دارید را بتوانید زیر نظر داشته باشید.

همچنین اگر علاقه مند به رهن و اجاره آپارتمان در سعادت آباد هستید، آگهی های به روز با اطلاعات کاملی در سایت املاک مثلث بارگذاری شده است که می توانید از آنها دیدن فرمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.