کد خبر : 106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

در همه جا، از همه افراد و هر زمان سرمایه جذب نمی شود

با اینکه بسیاری از شرکت های اینترنتی بسرعت تبدیل به شرکت های بین المللی می شوند، ولی اکثر بنیانگذاران شرکت ها بعد از مدتی می فهمند برای جذب سرمایه در نقاط مختلف دنیا از یک فرمول یکسان نمی توان بهره برد. در زیر به ۳ نکته مهم در جذب سرمایه گذار بین المللی باید به آن توجه کرد اشاره می شود.

۳ نکته مهم در جذب سرمایه گذار بین المللی

  1. فرهنگ سرمایه گذاران: قطعا نوع نگاه افراد به پول و سود در نقاط مختلف دنیا متفاوت است. در کشورهای اسلامی، ربا نبودن سرمایه گذاری و در هند خیرخواهانه بودن هدایت سرمایه برای افراد مهم است همچنین در کشور آمریکا و اروپای غربی، تبدیل پول به قدرت و شهرت قابل توجه است. در کشور های شرقی مردم بصورت جمعی سرمایه گذاری می کنند ولی در کشورهای غربی فرد ترجیح می دهد تکرو و رهبر سرمایه گذاری در یک شرکت نوپا باشد. بنابراین دقت به این موارد احتمال جذب سرمایه را بالا خواهد برد.
  2. مکان و آب و هوا: در نقاط سرد سیر مردم با خونسردی موارد سرمایه گذاری را بررسی می کنند؛ بنابراین باید صبور باشید و گام به گام جلسات جذب سرمایه را در این مکان ها پیش ببرید. ولی در نقطه مقابل در مناطق گرمسیر، طبع سرمایه گذاری افراد هیجانی بوده و بدنبال سود سریع و ناگهانی هستند؛ بنابراین باید با حرارت و هیجان پروژه اتان را معرفی و زمان بندی کوتاهی را برای سوددهی آن مشخص کنید.
  3. نوع پوشش و رنگ ها: اگر بدنبال جذب سرمایه گذار در کشورهای توسعه یافته هستید، بدانید کت و شلوار و کراوات و استفاده از رنگ های مشکی و خاکستری می تواند در جذب سرمایه گذار به شما کمک شایانی کند، اما در مقابل کشورهای آفریقایی، لباس غیر رسمی و رنگ آبی برای شما راه گشا خوهد بود. در بعضی از کشورهای آسیای جنوب شرقی لباس رسمی و رنگ سفید محبوب تر است.

جهت مطالعه نکات تکمیلی در رابطه با جذب سرمایه گذار بین المللی، توییتر دومان سهند را فالو کنید.

دومان سهند و فعالیت های او

سرمایه گذاری دومان سهند در صنعت سینما

دومان سهند در حوزه سینما ۲ فیلم دابلند و مرمت را سرمایه گذاری کرده است. اوهمچنین در تهیه کنندگی وسرمایه گذاری ۲ استعداد موسیقی تلفیقی (پیمان وکیارش) نیز نامدار است.

سرمایه گذاری دومان در حوزه هتل، رستوران و کافی شاپ

آقای سهند همچنین سرمایه گذار یک مجموعه کافی شاپی بنام آس در شعبه مرکزی واقع در برج میلاد تهران است. او در قالب برند سرمایه گذاری دومان به احداث چندین مجموعه رستورانی ازجمله شمس ،آرکا، کاوانی و دنیز اقدام کرد. دومان سهند سرمایه گذار ۲ هتل در تهران وکیش به نامهای بلور و ستاره بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.