کد خبر : 391
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

انواع سیم کارت رند

انواع سیم کارت رند

انواع سیم کارت رند

سیم کارت رند چیست؟ سیم کارت های رند علاوه بر اینکه بسیار خاص هستند، براحتی هم میتوان آنهارا به خاطر سپرد. همه ما همیشه بهترین هارو برای عزیزانمان می خواهیم؛ خرید سیم کارت های رند بعنوان هدیه با توجه به ویژگی هایی که دارد میتواند ایده بسیار جذابی باشد. در بهبودی موبایل میتوانیم شما را

سیم کارت رند چیست؟

سیم کارت های رند علاوه بر اینکه بسیار خاص هستند، براحتی هم میتوان آنهارا به خاطر سپرد. همه ما همیشه بهترین هارو برای عزیزانمان می خواهیم؛ خرید سیم کارت های رند بعنوان هدیه با توجه به ویژگی هایی که دارد میتواند ایده بسیار جذابی باشد. در بهبودی موبایل میتوانیم شما را جهت کسب اطلاعات در مورد خرید سیم کارت های رند و انواع دیگر سیم کارت ها راهنمایی کنیم. سیم کارت رند در میان افرادی که دارای بیزنس هستند بسیار پرطرفدار بوده و خواهان زیادی دارد. اگر به بیلبرد های تبلیغاتی توجه کرده باشید اکثر اوقات افراد از خط رند استفاده کرده؛ چرا که به خاطر سپردن این خطوط بسیار راحت تر است. البته توجه داشته باشید که سیم کارت های رند انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن پرداختیم. بطور مثال سیم کارت رند تاریخ تولد که مطابق تاریخ تولد افراد میباشد.

انواع سیم کارت رند

سیم کارت رند انواع مختلفی دارد که دانستن این انواع به شما در خرید بهتر میتواند کمک کند.

خرید سیم کارت رند آینه ای

یکی از انواع سیم کارت های رند، سیم کارت رند آینه ای است که به جرأت میتوان گف از پر طرفدار ترین ها است. بطور مثال *** ۴۱ ۱۴ ۰۹۱۲ توجه کنید، اگر دو رقم ۱۴ را برعکس کنیم به عدد ۴۱ تبدیل میشود که به آن رند آینه ای گفته میشود. البته رند آینه خود، به دو دسته تقسیم میشود. یکی از انواع آن رند آینه ای از آخر هست، به این صورت که این ارقام رند در آخر شماره می افتد. رند از اول، از دیگر انواع رند آینه ای است که همانطور که از نامش پیداست ارقام رند در اول شماره می افتد. خط *** ۴۱ ۱۴ ۰۹۱۲ یک شماره رند آینه ای است و خط ۲۵ ۵۲ *** ۰۹۱۲ از انواع سیم کارت رند آینه ای از آخر میباشد.خطوط رند آینه ای برای افرادی که به راحتی برای بخاطر سپردن اهمیت میدهند بسیار کارآمد است.

سیم کارت رند پله ای

خط هایی که از حداقل از ۴ عدد زوج تشکیل شده و بصورت پلکانی کاهش یا افزایش یافته اند هرچه تعداد این ارقام بیشتر باشد ارزش سیم کارت رند بالاتر خواهد بود.
رند پله خود به دو دسته تقسیم میشود:

رند پله ای از اول

این نوع رند پله ای بلافاصله بعد از پیش شماره اضافه میشوند.

رند پله ای از آخر

خطوطی هستند که حداقل ۴ رقم آخر آن بصورت دوتایی کاهش یا افزایش پلکانی داشتند.
در خطوط رند پله ای این نکته حائز اهمیت است که این خطوط باید افزایش یا کاهش رقم یکان آنها یکسان باشد بطور مثال ۲۴۶۴ و همچنین میتواند رقم دهگان آنها یکسان باشد ۶۸۶۴، اگر از این دو شرایط خارج شود رند پله ای نبوده و از انواع دیگر خطوط رند میباشد.

رند سه پله ای

رند سه پله ای از دیگر انواع خطوط رند بوده که تفاوت آن با رند پله ای در تعداد ارقام پلکانی آن است که بصورت پلکانی کاهش یا افزایش دارد. در رند سه پله ۶ رقم شماره افزایش یا کاهش خواهد داشت. بطور مثال: * ۶۳۶۴۶۵ **۰۹

خرید سیم کارت رند حروفی

خطوط رند حروفی از خلاقانه ترین خطوط رند میباشد. در خطوط رند حروفی، بعد از پیش شماره بخشی از ارقام آن یا حتی تمامی ارقام آن بروی شماره گیر تلفن اسم یا کلمه ای معنا دار را شامل میشود. با استفاده از جدول زیر میتوانید سیم کارت رند حروفی خود را انتخاب کنید.

بطور مثال با توجه به جدول بالا برای نام بهبودی شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۶۳۴ میتوان داشته باشیم.

رند سه جفت

این نوع سیم کارت شباهت به رند سه پله ای دارد و ۶ رقم آنها تکرار میشود. البته که رند سه جفت به دو دسته، سه جفت از اول *۱۳ ۱۳ ۱۳ **۰۹ و سه جفت از آخر ۲۷ ۲۷ ۲۷ * **۰۹ تقسیم میشوند.

مدل هزاری

خطوط رندی هستند که ارقام بعد از پیش شماره مضربی از هزار باشد. هزاری نیز به دو دسته، هزاری از اول *** ۶۰۰۰ **۰۹ و هزاری از آخر ۲۰۰۰*** **۰۹ تقسیم میشوند.

رند ترازویی

همانطور که از نامش پیداست ترتیب ارقام بعد از پیش شماره باید به صورتی باشد که دو سمت سیم کارت دارای تراز باشد؛ یعنی دو رقم قبل و بعد رقم چهارم تکرار شه بطور مثال ۱۱۰*۱۱۰**۰۹

رند کد پائین

خطوطی هستند که پس از پیش شماره با عدد ۱ یا ۲ شروع شده و همچنین این سیم کارت هارا سیم کارت کد ۱ و کد ۲ می نامند.

رند ترتیبی

یکی دیگر از انواع سیم کارت های رند، رند ترتیبی است. در این نوع سیم کارت حداقل سه رقم بعد از پیش شماره ارقام به ترتیب باشند و هرچه این ارقام ترتیب بیشرتر باشد، سیم کارت از ارزش بالا تری برخوردار است. مانند دیگر انواع سیم کارت رند، رند ترتیبی هم به دو دسته از اول مثل *** ۴۳۲۱ **۰۹ یا از آخر مثل ۴۵۶۷ *** **۰۹ تقسیم می شوند.

رند چهار رقم یکی

سیم کارت هایی هستند که ارقام بعد از پیش شماره دارا ۴ رقم یکسان باشند؛ سیم کارت های ۴ رقم یکی به سه دسته تقسیم میشوند. انواع سیم کارت های ۴رقم یکی بصورت، سیم کارت های ۴ عدد یکی از اول مثل *** ۱۱۱۱ **۰۹، سیم کارت های ۴ عدد یکی از وسط ** ۲۲۲۲ * **۰۹ و در آخر سیم کارت های ۴ رقم یکی از آخر ۳۳۳۳ *** **۰۹ هستند. علاوه بر سیم کارت های رند ۴رقمی سیم کارت های رند ۳ رقمی، ۵ رقمی، ۶ رقمی و ۷ رقم یکسان هم وجود دارد که همانند سیم کارت های ۴ رقم یکی هستند و در میان این سیم کارت ها، سیم کارت ۷ رقم یکی پرطرفدار ترین بوده چرا که بعد از ارقام پیش شماره تمامی ۷ رقم یکی بوده بطور مثال ۲۲۲۲۲۲۲ **۰۹ .

رند سایرین

البته در نظر بگیرید که امروزه با توجه به تنوع سیم کارت ها و فراوانی آنها ممکن است خط شما شامل هیچ یک از انواع خطوط رندی که گفته شد نباشد؛ اما میتواند یک خط رند حساب شود که به آن رند سایرین می گویند.

خرید سیم کارت های رند

سیم کارت های رند میتوانند ایده خوبی برای هدیه های شخصی باشد.همچنین سیم کارت رند مدل حروفی میتواند ایده بسیار مناسبی برای شرکت ها با کاربرد های مختلف باشد. یکی از پیشنهاد های ما به شما خرید سیم کارت تاریخ تولداست. همان طور که پیش تر درمورد سیم کارت رند مدل حروفی گفته شد شما می توانید کلمات معنادار را بر روی شماره خود داشته باشید. در بهبودی موبایل میتوانید سیم کارت رند مورد علاقه خود را پیدا کنید؛ بهبودی موبایل برای مشاوره آنلاین و آگاهی از نحوه قیمت گذاری سیم کارت ها میتواند شمارا راهنمایی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.