کد خبر : 731
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

بهنوش بختیاری و خانه گران قیمتش

بهنوش بختیاری و خانه گران قیمتش
خانه های سلبریتی ها یکی از گزینه هایی است که افراد بسیاری به دنبال آن می باشند.

برای زندگی در تهران یکی از بخش هایی که باید به آن دقت کنید این است که خرید ملک در تهران بسیار گران می باشد و برای خرید ملک در مناطق بالای شهر مانند محله های منطقه ۱ تهران شما نیازمند پرداخت هزینه های بسیاری می باشد، یکی از دلایلی که خرید ملک در محله هایی مانند قیطریه تهران بسیار گران می باشد این است که این منطقه از جمله محله هایی می باشد که اعیونی نشین بوده و شما در این منطقه سلبریتی های بسیاری را ملاقات می کنید. و خانه های سلبریتی ها در این منطقه بسیار می باشد.

خانه های قیطریه تهران | خانه بهنوش بختیاری

یکی از چهره هایی که در چند وقت اخیر دست به خرید ملک بسیار گران در قیطریه تهران زده است بهنوش بختیاری می باشد، این سلبریتی که در چند مدت گذشت حاشیه هایی در دنیای مجازی ایجاد کرده است اینبار توجه ها را با خرید خانه ای با متراژ بسیار بالا در قیطریه تهران به خود جلب کرده است، این سلبریتی در چند مدت گذشته حاشیه های بسیاری را برای خود به همراه داشته مانند داشتن بادیگارد های بسیار برای رفت و آمد تا حتی تبلیغات عطری که در اینستاگرام خود انجام داده است.

خانه در قیطریه | خانه سلبریتی ها

خانه بهنوش بختیاری

این هنرمند یکی از خانه هایی را خریداری کرده در منطقه قیطریه تهران می باشد، این ملک از جمله سازه های قیطریه تهران است که دارای متراژ زیر بنایی بسیار بالایی می باشد و این موضوع سبب می شود تا این خانه از حیاط و فضای سبز بسیاری برخوردار باشد، از سوی دیگر این خانه از جمله ملک های گران قیمت قیطریه می باشد که برای خرید آن باید هزینه بسیاری صرف شود، برای خرید ملک در قیطریه تهران یکی از گزینه هایی که میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم تا با استفاده از آن مجموعه بتوانید سازه هایی مانند این خانه های میلیاردی را پیدا کنید مجموعه آکس هوم می باشد، این مجموعه از جمله مجموعه های فعالی می باشد که در حوزه ملک در منطقه ۱ تهران سابقه بالایی دارد و برای خرید ملک در قیطریه و دیگر محله ها می توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

خانه بهنوش بختیاری

لازم به ذکر است که این بازیگر در دکوراسیون منزل خود از سبک هایی مانند کلاسیک و ساده استفاده کرده است، این سبک ها سبب می شود تا جلوه سازه و میزان متراژ آن بیشتر به چشم آید. لازم به ذکر است که برای سازه هایی به این شکل یکی از بخش های مهم سازه ها که باید به آن دقت شود فضای بازی می باشد که در این سازه قرار دارد و می توانید برای آن از سبک های متفاوت استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.