کد خبر : 607
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۰۶

ترندهای دکوراسیون سال 2023

ترفندهای دکوراسیون ۲۰۲۳

ترفندهای دکوراسیون ۲۰۲۳
چیدمان خانه و تغییر مبلمان و دکور سرگرم کننده است، اما انتخاب های رایج و پرطرفدار گاهی نتیجه معکوس می دهند، به خصوص زمانی که به انتخاب های صرفه جویی در هزینه فکر می کنیم، بنابراین به تلاش برای تزئین خانه با هزینه کم و راه حل های ارزان متوسل می شویم.

خانه های مجلل با هزینه کم

صرف نظر از بودجه ای که برای بازسازی خانه در نظر گرفته شده است، هدف همچنان اضافه کردن رنگ زیبایی، راحتی و جذابیت به آن است، بنابراین قبل از شروع تجدید نظر در خانه، کارشناسان اطمینان می دهند که سادگی و دوری از اغراق و هرج و مرج وسایل مدنظرشان است.

چیدمان خانه و تغییر مبلمان و دکور سرگرم کننده است، اما انتخاب های رایج و پرطرفدار گاهی نتیجه معکوس می دهند، به خصوص زمانی که به انتخاب های صرفه جویی در هزینه فکر می کنیم، بنابراین به تلاش برای تزئین خانه با هزینه کم و راه حل های ارزان متوسل می شویم.

صرف نظر از بودجه ای که برای بازسازی خانه در نظر گرفته شده است، هدف همچنان اضافه کردن رنگ زیبایی، راحتی و جذابیت به آن است، بنابراین قبل از شروع تجدید نظر در خانه، کارشناسان اطمینان می دهند که سادگی و دوری از اغراق و هرج و مرج اساس است.

در اینجا سعی می‌کنیم نظر حرفه‌ای‌ها را در مورد روندهای دکوراسیون خانه که در سال ۲۰۲۳ به گفته کارشناسان طراحی داخلی محبوب خواهند شد، بدانیم.

ترفندهای-دکوراسیون-2023-min.jpg

نقاشی های براق و چاپ ارزان

در زمان‌های اخیر، نقاشی‌هایی که فقط شامل شکل‌های رنگ‌های براق یا رنگ‌های ترکیبی با رزین و زرق و برق (دو ماده جلا دهنده) در رنگ‌های مختلف آن‌ها هستند، گسترش یافته است، علاوه بر این، گرایش به چاپ بسیاری از تصاویر رنگی در سایت‌های فروش عکس وجود دارد.

کارشناسان ترجیح می دهند از این گزینه ها دوری کنند و به آثار هنری زیبا و اصیل روی بیاورند.البته همه نمی توانند آثار اورجینال بخرند، اما می توان نقاشی های اصلی را با کیفیت بالا چاپ کرد و قاب مناسبی برای آن ها گذاشت و روی آن آویزان کرد. دیوارهای خانه که به خانه لوکس می‌افزاید.

تزیینات و مجسمه های زیادی

داشتن چند تزیین یا مجسمه کوچک، مخصوصاً در اتاق کودکان، اشکالی ندارد، اما بسیاری از تزئینات، مجسمه های مینیاتوری حیوانات، نقل قول های فیلم و آهنگ های چاپ شده روی بالش یا نقاشی های کوچک، علاوه بر کلمات، حروف و تزئینات چوبی که روی بالش آویزان شده اند. دیوارها خانه را کودکانه و ساده جلوه می دهند.

در اینجا نمی‌توان آثار هنری کودکان را که مادران به هر دیواری آویزان می‌کنند فراموش کرد و بهتر است در یک فایل دربسته داخل کشو نگهداری شود و روی سطوح پخش نشود.

کارشناسان دکوراسیون توصیه می کنند که از شر همه این موارد خلاص شوید و به دنبال چیزی منحصر به فرد و متفاوت باشید که هویت صاحب خانه را از قبل نشان دهد.

نقوش دریایی

وقت آن است که از این روند تزئینی دور شوید. لنگرها، طناب های دریایی، صدف ها و ستاره دریایی جایی در اتاق نشیمن یا اتاق کودکان ندارند.

برای بیان عشق به دریا می توان چیزهای زیباتری انتخاب کرد، مانند انتخاب تابلویی با الهام از دریا یا اقیانوس، یا گنجاندن عناصر تزئینی به رنگ دریا و آسمان، البته به دور از مبل های پوشیده شده با روکش های راه راه آبی و سفید.

سبک بوهو

سبک بوهو (یک سبک دکور که فاقد مواد، پارچه، رنگ و سبک است و محدودیت خاصی ندارد) دیگر از نظر زیبایی شناختی محبوب نیست. کتانی که گرد و غبار را جمع می کند و به مرور زمان به رشته های غبارآلود در هم تنیده تبدیل می شود. نخ ها، مهره ها و گل هایی که همه چیز را احاطه کرده اند، از قاب عکس و روبالشی گرفته تا پرده، فرش و روکش مبلمان، به طوری که فرد خود را در دنیایی پر از سردرگمی بصری می بیند.

مبلمان و پرده هماهنگ

برخی از افراد عادت دارند رنگ مبل ها یا روتختی ها را با رنگ پرده ها هماهنگ کنند، اما این گزینه منطقی به نظر نمی رسد زیرا پرده ها اغلب چیزهای ثابتی هستند، در حالی که روتختی ها یا مبل ها به طور دوره ای تغییر می کنند، بنابراین ما بیشتر موارد را انجام خواهیم داد.  باید نویز بصری ناشی از آن را تحمل کنید.

در عوض، متخصصان دکور ترجیح می‌دهند پرده‌های شیک را با رنگ‌های خنثی و بدون تزئینات رنگارنگ انتخاب کنند تا با همه رنگ‌های مبلمان مطابقت داشته باشند.

ترندهای-دکوراسیون-2023-min.jpg

تجمل و زیبایی

نکاتی که خانه را مجلل جلوه می دهد ساده است و شما باید هوشمندانه تر از نیاز به مبالغ گزاف فکر کنید و ما می توانیم از ایده های بسیاری از مجلات، سایت های دکوراسیون یا حتی هتل های لوکسی که قبلاً بازدید کرده بودیم  الهام بگیریم. ب

دوری از شلوغی چیزی است که یک خانه را زیبا جلوه می دهد، زیرا زمانی که برای مدت طولانی در یک خانه زندگی می کنیم، درهم و برهمی در اطراف ما شروع به رشد می کند بدون اینکه ما متوجه آن شویم و تجمل در درجه اول در توجه به جزئیات، راحتی و لذت بردن از آن مشهود است.

آینه ها می توانند یکی از اولین عناصری باشند که به خانه زیبایی می بخشند، زیرا به جریان نور در اتاق ها کمک می کنند و فضاهای بی جان را به فضاهای جذاب تبدیل می کنند، به خصوص اگر قاب طلایی یا نقره ای ساده و متناسب با وسایل خانه داشته باشند.

پرده های تمام طول

پرده های تمام قد به ما احساس خلوت بیشتری می کنند و مهمتر از همه، آویزان کردن میله پرده در بالاترین نقطه سقف باعث می شود که آن را بلندتر نشان دهد و سقف های بلند مطمئناً علاوه بر استفاده از مقدار مناسب پارچه، حس تجمل را به ما می دهد. ، به طوری که چین های زیادی ایجاد می شود که زیبایی آن را بیشتر می کند.

کارشناسان دکور توصیه می کنند از پرده های فلزی یا پلاستیکی و پرده های کوتاه دوری کنید.

فرش را فراموش نکنید

فرش نه تنها یک قطعه کاربردی برای پوشاندن کف است، بلکه مبلمان اتاق را به هم نزدیک کرده و راه را برای نشان دادن زیبایی بقیه اتاق هموار می کند. فرش با رنگ، بافت و مساحت خود به گرما می بخشد. بزرگتر است، لوکس تر است و حریم خصوصی بیشتری می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 16 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.