کد خبر : 821
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۷

خانه سلبریتی های ایرانی کجاست؟

خانه سلبریتی های ایرانی کجاست؟

برخی از سلبریتی ها هستند که به سبک های خاصی گرایش دارند. برخی دیگر خود معمار هستند و دکوراسیون های خاص خود را طراحی کرده اند. اما در بین آنها نیز هستند که به سبک های مدرن و جدید و نیز سنتی علاقه دارند. در این پست قصد داریم تا به شما در تمامی این

برخی از سلبریتی ها هستند که به سبک های خاصی گرایش دارند. برخی دیگر خود معمار هستند و دکوراسیون های خاص خود را طراحی کرده اند. اما در بین آنها نیز هستند که به سبک های مدرن و جدید و نیز سنتی علاقه دارند. در این پست قصد داریم تا به شما در تمامی این موارد اطلاعات دهیم. این موارد از جمله دلایلی می باشد که قیمت آپارتمان ها در فرمانیه و دیگر محله های تهران بسیار بالامی باشد. یکی از منطقه هایی که برای خرید ملک بسیار عالی می باشد فرمانیه تهران می باشد، این منطقه از جمله گزینه هایی میباشد که برای خرید ملک بسیار مناسب بوده و از سوی دیگر این ناحیه از جمله نواحی می باشد که می توانید برای خرید ملک در فرمانیه منطقه ۱ تهران در نظر داشته باشید.

خانه های فرمانیه تهران

از جمله محله های بسیار عالی که در تهران برای سکونت می توانید در نظر داشته باشید فرمانیه تهران میباشد. این منطقه در دسته گران ترین محله هایی که در تهران می باشد قرار دارد و از سوی دیگر این محله از جمله محله های لوکس در تهران به شمار می آید.

خانه سلبریتی ها در فرمانیه

کتایون ریاحی از جمله بازیگران مطرح در کشور می باشد که در دسته بازیگران بسیار باسابقه قرار دارد و از جمله سلبریتی هایی می باشد که درفرمانیه زندگی می کنند. ریاحی با نویسندگی برای کودکان آغاز و با فیلم خبرچین به سینما آمد. اما فیلم در نیمه راه متوقف شد و او برای بازی در فیلم پاییزان انتخاب شد. در آن زمان در سینما چندان موفق نبود اما با بازی در مجموعه پدرسالار توانست خود را مطرح کند و حضور او در مجموعه‌های روزهای زندگی و به‌ویژه مجموعهٔ تلویزیونی پس از باران از او چهره‌ای شناخته‌شده ساخت. خانه این بازیگر در فرمانیه تهران می باشد که با انتشار تصویری از خانه خود به دکوراسیون منزل خود را نمایش داد.

کتایون ریاحی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.