کد خبر : 400
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

عجیب ترین کفش های دنیا

عجیب ترین کفش های دنیا

عجیب ترین کفش های دنیا
طراحان پوشاک همیشه، طرح های خلاقانه ای ارائه کرده اند؛ اینبار به سراغ طراحی کفش های خلاقانه و عجیب رفته ایم.

عجیب ترین کفش های دنیا

از بزرگ ترین اهداف طراحان پوشاک، ارائه طرح های جدید و هوشمندانه است. بعضی از طراحان، از جمله طراحان کفش همیشه خواهان ارائه طرح های خلاقانه بوده اند. در ادامه به چند طرح کفش خلاقانه پرداخته ایم.

کفش های مقوایی

هیچ چیز عجیبی در ظاهر کفش وجود ندارد. این ماده ای است که از آن ساخته شده است که در لیست عجیب ترین کفش ها قرار می گیرد. ساخته شده از مقوا، اگر می خواهید خوب بماند، نباید آن را در آب و هوای بد بپوشید.

کفش ورزشی تخته مدار

کفش‌های جدید نایک گابریل دیشاو برای هر مردی که برای امرار معاش کامپیوتر تعمیر می‌کند، موفقیت بزرگی دارد. فقط کافی است چک کنید و روی کفش‌های ورزشی با نام‌هایی مانند «فرانکنشتاین ترمیناتور» یا «نایک فری تایم Y2K» یا حتی «جونک دانک» آب دهان بیاندازید. همین کافی است که شما بخواهید خودتان وارد این تجارت شوید و کفش‌های کتانی جدید را نام ببرید تا پمپاژ آن‌ها سخت‌تر شود. ظاهراً وزن آنها به دلیل اجزای موجود در آنها بسیار زیاد است.

 آدامس چسبیده به پاشنه بلند

اگر تا به حال از این تجربه لذت برده اید، کفش Gum Stuck To The High Heel آن را برای همیشه به تصویر می کشد.

چکمه های آسمان خراش یونیسکس

شما تا زمانی که یک جفت از اینها را نپوشیده اید و چهار فوت بالاتر از بقیه قرار نگرفته اید، زندگی نکرده اید. که به عنوان “کفش طلسم خارق العاده” توصیف می شود، من تمایل دارم که آنها را به عنوان “چکمه های غول پیکر زشت” توصیف کنم.

کفش چوب پنبه پاشنه مرکزی

این جفت کفش از هر نظر عجیب است. اولاً، پاشنه در جایی که معمولاً آن را پیدا می کنیم قرار نمی گیرد. ثانیاً، پاشنه آن شبیه یک چوب پنبه‌باز است. ثالثاً طراحی کلی کفش بسیار متفاوت است. در نهایت، شما باید یک آکروبات آموزش دیده باشید تا بتوانید با پوشیدن آن به راحتی راه بروید.

کفش های رکابی لگو

آیا تا به حال کفش های رکابی لگو را تصور کرده اید یا به آن فکر کرده اید؟ فین استون، هنرمند بریتانیایی و همچنین یک رویاپرداز مشهور طراحی محصولات مدرن، با این کفش های بازی رنگارنگ ابداع کرده است. مواظب باشید که آنها را روی آنها بکشید زیرا مطمئناً بچه دار خواهید شد و ممکن است چند بزرگسال نیز زیر پای شما باشند.

کفش های الهام گرفته از آلیس در سرزمین عجایب

ما با تماشای آلیس در سرزمین عجایب بزرگ شده ایم و از لباس، روبان یا کفش او الهام گرفته ایم. با الهام از این مجموعه تلویزیونی، طراح Nicholas Kirkwood یک جفت کفش پاشنه بلند طراحی شده است. این کفش ها مطمئنا سرگرم کننده و چشم نواز هستند اما ممکن است جزو کاربردی ترین ها نباشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.