کد خبر : 458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

پیش بینی قیمت دلار

پیش بینی قیمت دلار

پیش بینی قیمت دلار
ایالات متحده دومین صادرکننده بزرگ جهان است که 1.45 تریلیون دلار صادرات در سال 2014 با افزایش سالانه 8.5 درصد نسبت به پنج سال قبل داشته است. علیرغم پرتفوی صادراتی بسیار متنوع، آمریکا همچنین بزرگترین واردکننده جهان است و تراز پرداخت ها (یعنی ارزش واردات در مقابل صادرات) می تواند بر پیش بینی دلار آمریکا تأثیر بگذارد .

پیش بینی قیمت دلار

به خاطر داشته باشید که نظریه کلی را به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانید هنگام ارزیابی پیش‌بینی‌ها و تصمیم‌گیری در مورد بهترین زمان برای انتقال پول خود در سطح بین‌المللی از آنها استفاده کنید.

هنگام تلاش برای پیش‌بینی حرکت نرخ ارز،سرمایه‌گذاران ممکن است این عوامل خاص کشور را در نظر بگیرند:

واکنش متقابل جهانی شدن

در دوران اوج جهانی شدن، بسیاری از اقتصادهای پیشرفته از جمله ایالات متحده شاهد افزایش مخالفت در میان مردم در رابطه با سیاست های فعلی بوده اند. هر گونه تلاشی که توسط سیاستمداران برای بازنگری در قراردادهای فعلی کار و تجارت انجام شود می تواند عمیقاً بر پیش بینی دلار آمریکا تأثیر بگذارد. طبق گفته Fidelity Investments، « سیاست های ضد جهانی شدن ممکن است هزینه های نیروی کار را افزایش دهد، تورم را تحریک کند و بر حاشیه سود فشار بیاورد. هنگام بررسی انتقال پول بین المللی خود، به انتخابات آینده و اعلامیه های سیاست پیش بینی شده توجه داشته باشید.

قدرت نسبی اقتصاد ایالات متحده

سلامت شرکای تجاری مهم ایالات متحده، از جمله کانادا و چین، تأثیر زیادی بر حرکت دلار دارد. در دهه‌های اخیر، دلار در طول بحران مسکن وام مسکن پایین‌تر سقوط کرد در حالی که رونق بعدی کالاها باعث تقویت دلار استرالیا و کانادا در برابر دلار آمریکا شد. این روابط در همه جفت‌های ارز نقش اساسی دارند و ممکن است در پیش‌بینی‌های اهمیت ویژه‌ای داشته باشند.

حدس و گمان

معامله‌گران حرفه‌ای ارز که تلاش می‌کنند از احساسات سرمایه‌گذاران بهره ببرند، می‌توانند نقش کلیدی در حرکت دلار داشته باشند. نمونه بارز این موضوع در جریان همه پرسی سال ۲۰۱۶ بریتانیا در مورد عضویت در اتحادیه اروپا، معروف به برگزیت، زمانی که پوند استرلینگ (GBP) در برابر دلار آمریکا به پایین ترین حد ۳۰ سال اخیر رسید، رخ داد. بخشی از کاهش پوند به دلیل نگرانی از عدم جذب جریان سرمایه از خارج بود. به طور مشابه، نگرانی ها در مورد نرخ رشد اقتصادی چین ممکن است در پیش بینی های نرخ ارز منعکس شود.
بازارهای ارز ممکن است بی ثبات باشند و تعیین بهترین زمان برای انتقال پول به خارج از کشور می تواند دشوار باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.