کد خبر : 123
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

چرا ما عاشق بوسیدن هستیم؟!

چرا ما عاشق بوسیدن هستیم؟!

بوسیدن یکی از قدیمی ترین اعمال بشر شناخته شده در تاریخ است که توسط سومری ها ، هندی ها ، یونانیان ، مصریان باستان و ایرانیان رمزگذاری شده است. پس از گسترش مسیحیت کمی ناپدید شد ، اما در قرن یازدهم با رمان های شکسپیر دوباره ظاهر شد. اما راز جذابیت بوسیدن چیست؟ آیا این غریزی

بوسیدن یکی از قدیمی ترین اعمال بشر شناخته شده در تاریخ است که توسط سومری ها ، هندی ها ، یونانیان ، مصریان باستان و ایرانیان رمزگذاری شده است. پس از گسترش مسیحیت کمی ناپدید شد ، اما در قرن یازدهم با رمان های شکسپیر دوباره ظاهر شد.

اما راز جذابیت بوسیدن چیست؟ آیا این غریزی است یا ما از دیگران می آموزیم؟

این آغاز برای اجداد ما به نظر می رسد ، زیرا آنها قبلاً غذا می جویدند و آن را در دهان خردسالان خود قرار می دادند ، شاید بین خوشبختی ما در هنگام وجود غذا و خوشبختی ما با بوسیدن رابطه ای وجود داشته باشد ، و برای کودکان ، شیردهی فقط یک با استفاده از غذا ، بلکه مهم این است که رابطه بین کودک و مادرش تقویت شود ، شاید بوسیدن یک شبیه سازی است که توسط ذهن ما ال باتین انجام شده تا خاطرات خوشی را که شیر مادر برای شیردهی قفل می کند بازیابی کند.

دلیل دیگر اینکه تصور کنیم بوسیدن آموخته می شود این است که بعضی از فرهنگ های باستان بوسیدن را انجام نمی دادند و حتی امروز برخی از افراد هستند که بوسیدن را به عنوان یک نوع عشق ورزیدن دوست ندارند.

به نظر می رسد که نه تنها بوسیدن به پیوند مادر با فرزندش مربوط است ، همانطور که اشاره کردیم ، بلکه شواهدی وجود دارد که بوسیدن یا حتی فقط بوییدن ، به خصوص در زنان ، به آنها کمک می کند تا یک شریک زندگی مناسب از نظر بیولوژیکی را انتخاب کنند. مردانی که واکنش ایمنی ایجاد نمی کنند توسط ترکیبات MHC.

واقعیت دیگر این است که مردان بوسیدن را قبل از مقاربت جنسی دوست دارند ، زیرا هدف آن افزایش هیجان است ، در حالی که زنان پس از رابطه جنسی تمایل به بوسیدن دارند ، زیرا هدف این است که رابطه را تحکیم کنند.

و به نظر می رسد که هورمون های ترشح شده توسط مغز در هنگام بوسیدن در کل روابط دو نفر متفاوت است. در ابتدای رابطه ، دوپامین ترشح می شود ، که باعث ایجاد احساس “عشق جدید” با افزایش هیجان و اشتیاق در هنگام بوسیدن می شود شریکی که مدت طولانی را پشت سر گذاشته و در عین حال ترشح اکسی توسین را تحریک می کند که برای تقویت روابط مهم است.

واقعیت را بپذیریم که بوسیدن نیز احساس زیبایی است زیرا لب ها و زبان مملو از انتهای عصبی است که بوسیدن را بسیار زیبا و بی نظیر می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.