کد خبر : 548
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۳۸

۱۲ ایده خلاقانه برای هدیه دیجیتالی برای یک دوست از راه دور

۱۲ ایده خلاقانه برای هدیه دیجیتالی برای یک دوست از راه دور

آیا به دنبال ایده هایی برای هدیه برای دوست یا شخصی که دوست دارید به مناسبت یا بدون مناسبت به او هدیه دهید هستید، اما فاصله ها، شاید دریاها و شهرها، شما را از هم جدا کرده اند؟ ایده خرید و ارسال هدیه شاید ایده بسیار خوبی باشد. یا به دنبال ایده هایی برای هدیه دادن

آیا به دنبال ایده هایی برای هدیه برای دوست یا شخصی که دوست دارید به مناسبت یا بدون مناسبت به او هدیه دهید هستید، اما فاصله ها، شاید دریاها و شهرها، شما را از هم جدا کرده اند؟ ایده خرید و ارسال هدیه شاید ایده بسیار خوبی باشد. یا به دنبال ایده هایی برای هدیه دادن به شرکت کنندگان رسمی یا غیر رسمی، به رویدادها و گردهمایی های مجازی که حضور در آنها فقط به صورت دیجیتال الزامی است و این به نوبه خود باعث ایجاد سوال در مورد نوع هدایای مناسب می شود. که می توانید در چنین زمانی ارائه دهید! در این مقاله ۱۲ ایده عالی برای هدیه دیجیتالی را جمع آوری کرده ایم که می توانید به عزیزان، خانواده، دوستان یا شرکت کنندگان در کنفرانس مجازی خود هدیه دهید.

۱ – کارت هدیه گوگل پلی

با میلیون‌ها برنامه کاربردی موجود در Google Play، از بازی‌ها، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی گرفته تا کتاب، روزنامه و مجلات، گوگل یکی از بزرگترین بازارهای الکترونیکی برای کاربران اندروید است، اما مشکل اینجاست که بسیاری از برنامه‌ها پولی و رایگان نیستند. کارت هدیه گوگل پلی که می توانید با مبلغ مورد نظر خود آن را شارژ کنید، دوستان شما به برنامه های شگفت انگیز و سرگرم کننده بیشتری دسترسی خواهند داشت. یا می توانید در صورت استفاده از اپل استور، گیفت کارت آیتونز را به آنها هدیه دهید.

کادو تولد دیجیتالی

۲ – کارت های هدیه از Booking.com

چه کسی دوست ندارد سفر کند؟ در مورد هدیه دادن یک تعطیلات پولی به دوستان خود از Booking با کارت هدیه آنها، قطعاً یکی از بهترین ایده های هدیه دیجیتالی است که هر کسی از آن سپاسگزار خواهد بود!

۳ – گیفت کارت آمازون

از ۲۵ دلار شروع می شود، تا هر مبلغی که بخواهید این کارت را با آن شارژ کنید و آن را به صورت الکترونیکی به عزیزتان هدیه دهید، سپس او نیز به نوبه خود به خرید می رود و با این مبلغ آنچه را که می خواهد از وب سایت معروف آمازون خریداری می کند. نمی دانم دوست شما چه چیزی را ترجیح می دهد یا دوست دارد، چرا اجازه ندهید او تصمیم بگیرد که هدیه اش را خودش انتخاب کند! قطعا یک ایده هدیه دیجیتال عالی برای هر کسی است.

۴- صندوق های اشتراک ماهانه

جعبه های اشتراک در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده اند که در آن اعضای جدید نوعی پرسشنامه را پر می کنند تا شرکت خواسته ها و نیازهای آنها را درک کند و سپس هر ماه جعبه ای از چیزهای جدید و متنوع را بر اساس ترجیحات خود برای آنها ارسال می کنند. چه محصولات زیبایی، چه مراقبت شخصی، چه غذا و تغذیه، سلامتی و گیاهان، یا حتی کتاب و مواد خواندنی، فقط علاقه ای را که دوستتان ترجیح می دهد انتخاب کنید تا اشتراک شما به نام او هدیه شما به او باشد. به عنوان مثال glossybox و برگرفته از سایت هایی که جعبه های اشتراک برای زیبایی و لاولولا برای محصولات طبیعی مراقبت از پوست ارائه می دهند، همانطور که برای کتاب ماه ، هر ماه یک کتاب جدید برای شما ارسال می کند. جعبه های ماهانه بدون شک یکی از زیباترین هدیه های دیجیتال هستند.

۵- کارت های هدیه ایکیا

شاید خیلی ها این را ندانند، اما ایکیا کارت های هدیه ای نیز ارائه می دهد که می توانید از فروشگاه تهیه کنید و به افرادی که در زندگی خود معتاد خرید از آنجا هستند، هدیه دهید، فرصت را از دست ندهید و به آنها کارت هدیه ایکیا هدیه دهید.
همچنین بسیاری از فروشگاه‌ها مانند Centrepoint ، Max ، Home Center ، Noon ، Something in ، Calvin Klein ، The Body Shop و سایر فروشگاه‌ها نیز کارت‌های هدیه ارائه می‌دهند.

۶ – کارت نقدی بازی PUBG UC

بازی ای که شهرت بین المللی به دست آورد و پیر و جوان در هر سنی را به خود جذب کرد و شکی نیست که می دانید حداقل یکی از دوستان یا نزدیکان شما دیوانه وار به آن معتاد شده است – اگر شمایکی از آن ها نباشید، خواننده عزیز  کارت نقدی PUBG UC یکی از ایده های گیفت کارت دیجیتال برای همه معتادان و علاقه مندان به بازی های الکترونیکی است.

digital gift

۷- به نام شخص به خیریه ها اهدا کنید

دادن هدایای دیجیتالی به دلیل گزینه‌های محدود موجود می‌تواند دشوار باشد، اما مطمئناً هرگز نمی‌توانید با کمک مالی به مؤسسات خیریه و تهیه هدیه به نام دوست خود – یا کارمندان شرکتتان آن را عوض کنید، به عنوان مثال، می‌توانید به یک موسسه خیریه کمک کنید. کمک به تأمین آب آشامیدنی پاک برای مردم کشورها توسعه از طریق ساختن چاه آب، حمایت از یتیم، درمان نیازمندان، ساختن مسجد، و بسیاری از جنبه های خیر دیگر کمک کنید.

۸ – دوره آنلاین

دوره‌های آنلاین در همه رشته‌ها در اشکال، اندازه‌ها و ویژگی‌هایی هستند که هر کسی بسته به نیازش می‌خواهد، و Udemy بازار جهانی پیشرو برای یادگیری و آموزش آنلاین است که دانش‌آموزان را از سراسر جهان با بهترین معلمان، منابع و دوره های آنلاین جذب می کند، اگر علاقه ای در زمینه خاصی برای دوست خود یا به شخص یا افرادی که به آنها هدیه داده شده می شناسید، می توانید از قبل اشتراک سایت را پرداخت کرده و به آنها هدیه دهید.

۹ -خدمات تحویل خواربار

گاهی اوقات زمانی فرا می رسد که می خواهید استراحت کنید و تمام وقت خود را در خانه سپری کنید بدون اینکه بیرون بروید یا کسی را ببینید، اما معضل این است که باید برای خرید نیازهای اولیه مانند غذا و نوشیدنی، اما با مواد غذایی، به خرید بروید. خدمات تحویل توسط بسیاری از شرکت ها و برنامه های کاربردی ارائه می شود، شما می توانید دوست خود را به آغوش بکشید کنید و به او یک کارت هدیه برای یک سرویس تحویل به او بدهید .

۱۰- مشترک کتاب های صوتی شوید

اگر یکی از آن دوستانی دارید که همیشه می گوید وقت کافی برای نشستن و مطالعه ندارد، پس به او یک عضویت پولی در یکی از پلتفرم های کتاب صوتی که شامل هزاران کتاب صوتی است، هدیه دهید، تنها کاری که باید انجام دهد این است که هدفون و لذت بردن از کتاب مورد علاقه خود، یکی از ایده های هدیه دیجیتالی مفید و فوق العاده برای همه افرادی که وقت خواندن ندارند می باشد.

۱۲ – آموزش شخصی آنلاین ورزشی

یکی از چیزهای مهم در مورد قرن بیست و یکم این است که شما مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید تا تمرین و ورزش خوبی داشته باشید، بلکه به سادگی از یک مربی تناسب اندام شخصی پیروی کنید تا زمانی که در خانه هستید بهترین تمرین ممکن را دریافت کنید و به موفقیت برسید. و به وزن و شکل ایده آلی که با توصیه های پزشکی برای حفظ سلامت خود آرزو دارید برسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکوراسیون

به راز موفقیت خوش آمدید

در این سایت به تمام آن چیزی که باید بدانید شما را آشنا خواهیم کرد.